[LUGOS-ORG] [UO] lameness all around (Was: lame e-servis)

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Thu Dec 20 15:32:23 CET 2001

On Thu, Dec 20, 2001 at 02:15:41PM +0100, Borut Mrak wrote:

> Mislim, da drustvu nisem skodoval. Morda le nekaterim oblastnikom
> v drustvu, ker sem izpostavil njihove napake.

Zal, ne mislis prav, ker dejansko si skodoval drustvu. Ne, v drustvu ni
oblastnikov, ker kdorkoli bi bil oblastnik v drustvu, od tega 'oblastovanja'
ne bi imel nic. No ja, imel bi samo stroske.

> Juhu. Ce bi bral, kaj tam pise, potem bi ugotovil, da je UO itak to
> hotel sam to naredit. A ti moram pokazat kje to pise?

UO ni hotel narediti nicesar, prosim pokazi mi kje to pise.

> Heh, vi tudi, ko ne spostujete sklepov skupscine.

Katerih?

WARNING! Do not look into the laser with the remaining eye!