[LUGOS-ORG] lugos must go on

Metod Kozelj metod.kozelj at rzs-hm.si
Tue Dec 4 07:54:08 CET 2001

Howdy!

On Mon, 3 Dec 2001, Andraz Tori wrote:

> linuxa ni treba niti dovolj poznati itd, da bi lahko aktivno sodeloval
> pri promociji. to je osnovna miskoncepcija. dela je dovolj tudi za
> nestrokovnjake. linux bo konec koncev uspel šele ko bo imel dovolj
> takšnih uporabnikov.

Ne, ampak ena prireditev brez dveh, treh resnih predavanj ni vredna
počenega tolarja. Torej rabiš znalce, ki so pri volji kaj
povedati/pokazati.

> koncentracija na način ki ga imamo ne bo mogla se dvignit
> treba je prepričat ljudi da začnejo misliti v okviru svojih lokalnih
> udejstvovanj. ne dvomim recimo da je novo mesto v nekaj letih sposobno
> sproducirati eno res dobro skupino.
> fantje tam so mladi in zagnani, izkušnje tud pridobivajo...
> če jih bomo skoz vezali na nas, - ljubljančane, potem bo vedno problem
> da bi kaj samostojno naredili...

No saj. Prisili jih, da bodo postali aktivni. Ampak za to ti še ni treba
ukiniti Lugos. No, najbrž ga moraš, ker se sicer ne bo nič spremenilo.
Ampak ali veš, kaj bo to potem pomenilo? Da ne bomo imeli niti 'centrale'.
Dobro se spomnim kako je vsa stvar izgledala pred leti, ko smo
ustanavljali Lugos. Kakšni dve leti smo blejali, kako bi bilo fino imeti
društvo, dokler se ni našel Mikka, ki je vso stvar porinil do konca.

In če že imaš po zadnjič opisani matematiki dovolj ljudi za eno, dve ekipi
za organizacijo prireditev, potem nimaš niti dveh, ki bi bili pripravljeni
furat društvo. To se je eklatantno pokazalo, ko je zadnjič Mikka dal
odpoved. Vodenje društva ni kampanjski posel kot je to organizacija
prireditev. V bistvu bi Lugos rabil vodstvo (predsednika, tajnika, ...),
ki bi bilo pripravljeno/imelo čas/imelo voljo/bilo dovolj trapasto, da bi
se resno ubadalo z vodenjem društva več mandatov - z nekaj nujne
horizontalne in vertikalne cirkulacije. Tudi zaradi sedanje ho-ruk uprave
društva ('svaka čast' izjemam) marsikateri člani nima volje aktivno
sodelovati. In tukaj ne mislim pogrevati eno leto stare debate o
poslanstvu društva, moje stališče morda komu še odzvanja v malih možganih.

> skratka: veseli me da ste idejo o decentralizaciji sprejeli za čisto
> resno. bal sem se celo da me nihče ne bo vzel resno. dobra kritika ne bo
> škodila, samo res razmislite, kako na dolgi rok krepiti družbeno zavest
> za linux.
> ja podjetja bodo že naredila svoje... kaj pa mi?

Hja, torej se vračamo na debato o poslanstvu društva. Če se mene vpraša,
je na dolgi rok treba predvsem utrjevati družbeno zavest za linux pri
obstoječih uporabnikih. Tvoje mnenje je pač drugačno.

Peace!
  Mkx