[LUGOS-ORG] lugos must go on

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon Dec 3 20:20:13 CET 2001

On pon, 2001-12-03 at 14:14, Metod Kozelj wrote:
> Howdy!

> Eh no, ko pa je bilo treba organizirati npr. IF v Novem mestu, je cela
> Ljubljana tja letela. Saj ne recem, da lokalci niso pomagali, ampak brez
> 'centrale' ne bi bilo nic.

heh, treba gledat na dolgi rok z eno centralo lahko pokrijemo dve
srednji prireditvi na let

z 5imi malimi lahko pokriješ 10 krajev

to še ne pomeni da ne more ena pomagat ostalim ..

> Osnovni problem, kakor ga jaz vidim, je v tem, da stevilo aktivnih v
> drustvu ne zadosca za dve ali vec 'nadkriticnih' celic.

jah, ampak v slogu kakor je zdaj se sploh ne da več expanzije met
to je maximum v tej organizacijski obliki!
tisto kar pravim je: treba je neki spremenit ker smo v slepi ulici.

> [...]
> 700 kljudi. Od tega jih uporablja linux 0,5%, torej 3,5 kljudi. Od tega
> jih je pripravljenih evangelizirati linux 33%, torej 1,1 kljudi. Od tega
> jih dovolj pozna linux, da bi imeli kaj povedati/pokazati, 10%, torej 110
> ljudi. Od tega jih je na linux festih pripravljeno sodelovati 12%, torej
> 13 ljudi.
>
> No, za organizacijo ene prireditve pa rabis priblizno 5 ljudi in ker je
> 50% procentov ljudi 'ravno takrat nujno potrebnih drugje', nadaljnjih
> 25% pa ne izpolnjuje osnovnih pogojev (avto, ...), nimas dveh ekip.

Things are impossible until they are not - jan luc picard
v tem trenutku zihr ne bo dveh ekip, bodo pa mogoče čez 2 leti.

linuxa ni treba niti dovolj poznati itd, da bi lahko aktivno sodeloval
pri promociji. to je osnovna miskoncepcija. dela je dovolj tudi za
nestrokovnjake. linux bo konec koncev uspel šele ko bo imel dovolj
takšnih uporabnikov.

> Ne, v tem primeru bo nekaj malega zanimanja po 'provincah' ugasnilo in bos
> dobil MS-only regije. Pac zaradi podkriticne koncentracije ljudi. Tisti,
> ki bi resno vzel 'siljenje v vzgojo' bi tudi resno razmislil o obcasnih
> popotovanjih v Ljubljano.

Ne vidim kako bi se zadeva lahko še poslabšala? Tako ali tako nismo
sposobni jet v več kot provinico ali dve na leto, poglej česa vse še
nismo pokrili samo do zdaj

koncentracija na način ki ga imamo ne bo mogla se dvignit
treba je prepričat ljudi da začnejo misliti v okviru svojih lokalnih
udejstvovanj. ne dvomim recimo da je novo mesto v nekaj letih sposobno
sproducirati eno res dobro skupino.
fantje tam so mladi in zagnani, izkušnje tud pridobivajo...
če jih bomo skoz vezali na nas, - ljubljančane, potem bo vedno problem
da bi kaj samostojno naredili...

ne pravim da jih je treba vrečt v vodo pa rečt da naj plavajo, samo
preoblikovat delovanje, k temu da bodo vzpodbujani k lokalnemu delu

ne wem, ampak lugos kljub temu da se trudi malo iti na okol se gre hud
ljubljanski centralizem. če si več kot 30km od ljubljane (in nisi
študent uni-lj) potem je skoraj nemogoče da bi karkoli fizično pomagal
pri organizaciji

ne vem če vidte, ampak expanzija lugosa se je precej ustavila, tudi
tiste osnovne energije se mi zdi da je vedno manj.
če naj bo cilj popularizacija linuxa, potem moramo storiti nekaj da
presežemo trenutni okvir, ker z njim ne moremo dosegati več kot dosegamo
zdaj.

skratka: veseli me da ste idejo o decentralizaciji sprejeli za čisto
resno. bal sem se celo da me nihče ne bo vzel resno. dobra kritika ne bo
škodila, samo res razmislite, kako na dolgi rok krepiti družbeno zavest
za linux.
ja podjetja bodo že naredila svoje... kaj pa mi?

LEp Pozdrav
Andraž Tori