[LUGOS-ORG] lugos must go on

Metod Kozelj metod.kozelj at rzs-hm.si
Mon Dec 3 14:14:15 CET 2001

Howdy!

On Mon, 3 Dec 2001, Andraz Tori wrote:

> za mali install fest je treba 3-5 ljudi, takšne kot pa jih mi delamo so
> pa tako velike, da večino energije izgubimo v koordiniranju namesto da
> bi imelo naše delovanje zunanji učinek

Eh no, ko pa je bilo treba organizirati npr. IF v Novem mestu, je cela
Ljubljana tja letela. Saj ne recem, da lokalci niso pomagali, ampak brez
'centrale' ne bi bilo nic.

Osnovni problem, kakor ga jaz vidim, je v tem, da stevilo aktivnih v
drustvu ne zadosca za dve ali vec 'nadkriticnih' celic.

Matematika: v SI je 2 Mljudi. Od tega jih racunalnik uporablja 35% torej
700 kljudi. Od tega jih uporablja linux 0,5%, torej 3,5 kljudi. Od tega
jih je pripravljenih evangelizirati linux 33%, torej 1,1 kljudi. Od tega
jih dovolj pozna linux, da bi imeli kaj povedati/pokazati, 10%, torej 110
ljudi. Od tega jih je na linux festih pripravljeno sodelovati 12%, torej
13 ljudi.

No, za organizacijo ene prireditve pa rabis priblizno 5 ljudi in ker je
50% procentov ljudi 'ravno takrat nujno potrebnih drugje', nadaljnjih
25% pa ne izpolnjuje osnovnih pogojev (avto, ...), nimas dveh ekip.

> če imamo več ločenih celic, potem bo vsaka zase prisiljena vzgojiti
> nekaj svojih spiritualno razsvetljenih članov, kar pomeni, da bo  v
> končni fazi več ljudi ki obvladajo linux - piramida ali kako se že temu
> reče

Ne, v tem primeru bo nekaj malega zanimanja po 'provincah' ugasnilo in bos
dobil MS-only regije. Pac zaradi podkriticne koncentracije ljudi. Tisti,
ki bi resno vzel 'siljenje v vzgojo' bi tudi resno razmislil o obcasnih
popotovanjih v Ljubljano.

Peace!
  Mkx