[ LUGOS-ORG ] Infos 2001!

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Wed Aug 15 15:35:43 CEST 2001

On Tuesday 14 August 2001 17:33, David Ipavec wrote:

> Ti racunalniki naj bi bili namenjeni predstavitvi Linux-a,
> kaj hoces, ce pa obiskovalce bolj zanima, kje se da srfat,
> kot pa Linux ali katerkoli OS.
> Menim da je bolje da se obiskovalcu pokaze Linux, kot pa deli letake
> oz. ga prepricuje kako je Linux fajn.

Linux se bo tako ali tako pokazal, letake je pa potrebno deliti, zato da
drugi zvejo, da smo sploh na Infosu. Do sedaj se je dogajalo, da nas ljudje
sploh niso nasli, ker smo bili v neki cetrti kleti v atomskem zakloniscu.. ;)
Letos si bomo probali izboriti boljsi prostor in tudi letake bomo delili na
raznih strateskih delih sejmisca... :)

> X metrov je zastonj, za X+20 metrov pa je treba nekaj placat.

Ne, ze samo en meter placas. :) Mi imamo to sreco, da nam bo Infos prostor
sponzoriral.

> Opremo kupis enkrat.

Nakup opreme za sejem se mi vsaj zaenkrat ne zdi smiselna nalozba. Pa tudi
denarja nimamo. :)

> Za tistih 10 monitorjev res ne rabis veliko opreme,
> se vedno je problem prostor.
>
> V mislih imam okroglo mizo premera 2m, visina 1m , kjer se postavi
> 4 do 5 rac. (brez stolov)

Vsekakor bomo razmislili tudi o tej moznosti.