[ LUGOS-ORG ] Infos 2001!

David Ipavec david.ipavec at amis.net
Wed Aug 15 11:36:03 CEST 2001

On Wed, Aug 15, 2001 at 09:35:43AM -0400, David Klasinc wrote:

> Ne, ze samo en meter placas. :) Mi imamo to sreco, da nam bo Infos prostor
> sponzoriral.

Vem to, pa da m^2 ni poceni tudi.
LUGOS bo imel toliko prostora, kot ga je Infos pripravljen sponzorirat,
ne more LUGOS zahtevati X m^2 zastonj, kar je vec se placa.

Ce neko podjetje razstavja na Infos-u, potem je najvecji strosek
najem prostora in povezava z Internetom.
To govorim bolj na pamet ampak razstavljati na Infosu verjetno ni poceni.