[ LUGOS-ORG ] Infos 2001!

David Ipavec david.ipavec at amis.net
Tue Aug 14 23:33:08 CEST 2001

On Tue, Aug 14, 2001 at 11:47:36AM -0400, David Klasinc wrote:

> Teh deset racunalnikov je najprej treba imeti, potem je treba imeti tudi
> prostor, potem je pa treba nekaj na teh desetih racunalnikih pokazati.

10 racunalnikov ni problem dobiti, vecji problem je dobiti ljudi,
ki bi bili pripravljeni instalirati Linux z vsem programjem in
tiste, ki bi kaj pokazali, razlozili, ...

> Ne, ker ne bomo naredili cyber prostora, tako da letos ne. :) Mogoce drugo
> leto, ko bomo e tako veliki, da bomo najeli celo preddverje in postavli not
> 30 terminalov, kjer bo folk lahko browsal... ;>

Ti racunalniki naj bi bili namenjeni predstavitvi Linux-a,
kaj hoces, ce pa obiskovalce bolj zanima, kje se da srfat,
kot pa Linux ali katerkoli OS.
Menim da je bolje da se obiskovalcu pokaze Linux, kot pa deli letake
oz. ga prepricuje kako je Linux fajn.

> Ce, in upam, da, imam prav potem je prostor edina stvar, ki nam je ni treba
> placat... :) Ampak prostor je dobesedno samo prostor. X  kvadratnih metrov na
> katere moras potem postavit se mize, stole, stene... etc etc... Da ne omenjam
> elektrike in luci... ;>

X metrov je zastonj, za X+20 metrov pa je treba nekaj placat.
Opremo kupis enkrat.
Za tistih 10 monitorjev res ne rabis veliko opreme,
se vedno je problem prostor.

V mislih imam okroglo mizo premera 2m, visina 1m , kjer se postavi
4 do 5 rac. (brez stolov)