[ LUGOS-ORG ] Infos 2001!

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Tue Aug 14 17:47:36 CEST 2001

On Monday 13 August 2001 17:22, David Ipavec wrote:

> Jaz bi ene 10 racunalnkov z Linux-om namenil obiskovalcem,
> kjer bi lahko ogledali in preizkusili kaj Linux zmore in cesa ne,
> oz. bi se mu pokazalo kar ga zanima.

Teh deset racunalnikov je najprej treba imeti, potem je treba imeti tudi
prostor, potem je pa treba nekaj na teh desetih racunalnikih pokazati.

> Pomembno je da se ljudi zadrzi na Lugos-ovem stantu, pa cetudi bodo
> uporabajali samo Netscape, naj bo vecja guzva kot pri konkurenci.

Ne, ker ne bomo naredili cyber prostora, tako da letos ne. :) Mogoce drugo
leto, ko bomo e tako veliki, da bomo najeli celo preddverje in postavli not
30 terminalov, kjer bo folk lahko browsal... ;>

> Najvecji problem bi bil prostor, ker ga je treba placat.

Ce, in upam, da, imam prav potem je prostor edina stvar, ki nam je ni treba
placat... :) Ampak prostor je dobesedno samo prostor. X  kvadratnih metrov na
katere moras potem postavit se mize, stole, stene... etc etc... Da ne omenjam
elektrike in luci... ;>