[ LUGOS-ORG ] Infos 2001!

David Ipavec david.ipavec at amis.net
Mon Aug 13 23:22:47 CEST 2001

On Sun, Aug 12, 2001 at 11:06:05AM +0200, Andra` Tori wrote:

> jaz tudi, to sem ze enkrat napisal, mogoce samo na odbor list...
> gor bi dal tudi komercialno programje, skratka vse kar se sploh da pokazat
> na linuxu in lahko dobimo - maya, kylix, corel draw, corel wordperfect...

Jaz bi ene 10 racunalnkov z Linux-om namenil obiskovalcem,
kjer bi lahko ogledali in preizkusili kaj Linux zmore in cesa ne,
oz. bi se mu pokazalo kar ga zanima.

Pomembno je da se ljudi zadrzi na Lugos-ovem stantu, pa cetudi bodo
uporabajali samo Netscape, naj bo vecja guzva kot pri konkurenci.

Najvecji problem bi bil prostor, ker ga je treba placat.