[Lugos-mozilla] Thunderbird 3.0 je na poti - rabimo pomoč pri redakciji

Martin Srebotnjak miles at filmsi.net
Mon Mar 29 23:34:01 CEST 2010

Odvisno, kaj je bolj pomembno. Je bolj pomemben avtor zapisanega ali datum s
točnim časom? Najbrž najprej kdo, potem pa sledi kdaj, saj se sporočila
vedno razvrstijo po datumu?

Ker ne poznamo spola pošiljatelja, bi se morda lahko izognili tej
dvospolni-just-in-case obliki.

Jaz bi namesto:
"XXYY  je dne DD.MM.LL ob HH:MM zapisal(a):"
raje zapisal:
"XX YY v sporočilu z dne DD.MM.LL ob HH:MM piše/pravi:"

Se vam zdi sedanjik preveč privlečen za lase? Za napoved citata se mi zdi
skoraj primeren.

Moramo vedeti, da datum in ura ne opisujeta trenutka, ko je nekdo nekaj
napisal, ampak kdaj je tisto odposlal :)

lp, m.