[Lugos-mozilla] Thunderbird 3.0 je na poti - rabimo pomoč pri redakciji

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Mon Mar 29 23:59:36 CEST 2010

Pozdrav ponovno!

Na 29. 03. 2010 23:34, Martin Srebotnjak je pisal:
> Odvisno, kaj je bolj pomembno.

Drži.
> Je bolj pomemben avtor zapisanega ali datum s točnim časom? Najbrž
> najprej kdo, potem pa sledi kdaj, saj se sporočila vedno razvrstijo po
> datumu?
Jaz jih razvrščam padajoče po datumu, filtriram pa po vsebini, zadevi in
odpošiljateljih.

> Ker ne poznamo spola pošiljatelja,
Včasih je to sicer možno, ni pa vedno vljudno. "Pravi" je odličen izraz.

> Jaz bi namesto:
> "XXYY  je dne DD.MM.LL ob HH:MM zapisal(a):"
> raje zapisal:
> "XX YY v sporočilu z dne DD.MM.LL ob HH:MM piše/pravi:"
>
> Se vam zdi sedanjik preveč privlečen za lase? Za napoved citata se mi zdi
khm...
> skoraj
povsem!
> primeren.
>
> Moramo vedeti, da datum in ura ne opisujeta trenutka, ko je nekdo
> nekaj napisal, ampak kdaj je tisto odposlal :)
Začetek čečkanja, vsaj pri meni. Ampak moram še natančno preveriti.

> lp, m.

Bi se strinjal.

Sem ravno naložil današnji .xpi. O(d)pravljeno je zelo v redu.

lp, Jože