[Lugos-mozilla] Thunderbird 3 tudi v slovenščini

Primož Govekar primoz.sp77 at govekar.si
Thu Jul 8 10:03:05 CEST 2010

  Lep pozdrav vsem,

Sprašujem se, zakaj je potrebno imeti različne tipke med različnimi
jezikovnimi različicami. Ne vztrajam, da morajo biti enake kot v Ang, bi
pa bil vesel pojasnila.

> To je zelo lep dosežek, vendar...
> ... nič na silo, naj spoznajo sami. Je bistveno boljše. Čeprav drži,
> da nekateri se držijo prvega orodja (kjerkoli, kadarkoli, na
> kateremkoli področju) kot pijanec plota. In za konec tudi poduk zgodbe
> za nas vse:

Saj ni tako trdo, kot se bere. "Prisila" je v tem, da podpore za uOE na
e-poštnem strežniku ne dajemo in vsakič povemo, da obstaja boljši in
bolj varen produkt.

> Trdo testiranje, konzervativnost, nezaupljivost, potem šele
> nadgradnja. Ko imate že na obzorju naslednji dobro preigrani RC.

Na splošno sem zelo zadovoljen z delovanjem in odsotnostjo hroščev v TB.
Kljub temu pa nikoli ne namestim nobenega produta pri stranki, če je v
beta ali RC. Še za release počakam nekaj časa (za TB recimo samo en
mesec, za produkte, s katerimi imam slabše izkušnje več).

Primož