[Lugos-mozilla] Thunderbird 3 tudi v slovenščini

Vito Smolej smolejv at gmx.net
Thu Jul 8 14:54:48 CEST 2010

Halo Primož:

Zelo bomo veseli, če nam lahko aktivno pomagaš bližnjice spraviti v red. Stanje na "špici" (TB3.1 RC2) je tako, da bo bv kratkem prišlo do objave in do takrat lahko še popravimo, kar je popraviti treba.

Te dni sem na Mozilla Summit 2010, tako da sem po eni strani osebno v stiku z ljudmi, ki skrbijo za TB, po drugi strani pa do nedelje ali ponedeljka ne bom mogel aktivno poseči v dogajanje. Do takrat mi lahko na moj naslov - ali še bolje, v seznam napak (http://tinyurl.com/2a7u6vm) vnešeš predloge za popravke. Sklepal bi, da jih kaj dosti ne bi smelo biti. V vsakem primeru privzemam, da teče beseda o zadnji delovni verziji, ki jo je dobiti na http://preview.tinyurl.com/yegygqb.

Vabilo seveda velja ne samo Primožu, temveč vsem "lugašem", ki jim je TB pri srcu.

Lep pozdrav

Vito
vodja lokalizacija TB SL