[Lugos-mozilla] Thunderbird 3 tudi v slovenščini

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Wed Jul 7 00:43:54 CEST 2010

  Pozdrav,

skrajšan odgovor za ostale. Primož na ZS.

Na 05. 07. 2010 07:29, Primož Govekar je pisal:
>    Lep pozdrav Jože,
>
> Spodaj dodajam dodatne podrobnosti.
>
> Na 5.7.2010 0:28, "Jože Klepec" je pisal:

> Nameščen je bil edino črkovalnik 0.1.1. SunBird sem prej odstranil.
>
> Uporabljam IMAP in vsebina sporočila se je kar izgubila. Na zanimiv
> način. Osnovni del je ostal, MIME attachment je sicer tudi ostal, vendar
> bil neznansko skrajšan. Kdaj točno se je zgodilo ne vem, ker nisem
> opazoval. Me je pa po FWD stranka opozorila, da od mene ni dobila
> priponke (k sreči obstaja PINE na strežniku, kjer isto sporočilo ni bilo
> poškodovano).

Očitno hrošč.
> Glede na to, da imam preko 100 strank, ki uporabljajo TB
To je zelo lep dosežek, vendar...
> (ravno zato,
> ker sem ga jim jaz skoraj vsilil namesto uOE)
... nič na silo, naj spoznajo sami. Je bistveno boljše. Čeprav drži, da
nekateri se držijo prvega orodja (kjerkoli, kadarkoli, na kateremkoli
področju) kot pijanec plota. In za konec tudi poduk zgodbe za nas vse:

Trdo testiranje, konzervativnost, nezaupljivost, potem šele nadgradnja.
Ko imate že na obzorju naslednji dobro preigrani RC.
> Primož
lp, Jože