[Lugos-mozilla] Thunderbird 3 tudi v slovenščini

Primož Govekar primoz.sp77 at govekar.si
Mon Jul 5 07:29:20 CEST 2010

  Lep pozdrav Jože,

Spodaj dodajam dodatne podrobnosti.

Na 5.7.2010 0:28, "Jože Klepec" je pisal:
>  Pozdrav!
>
> Na 02. 07. 2010 14:50, Primož Govekar je pisal:
>>
> Kako poklobrati? So bile poprej že nameščene kakšne razširitve? Točen
> opis...  Pred večjo nadgradnjo vsaj vedno ni pametno ohraniti
> razširitev. (Oziroma jih je pametno vsaj shraniti, nadgraditi TB ali
> FF in potem ponovno namestiti nazaj po potrebi, ko se razgledaš po
> ponudbi.)

Nameščen je bil edino črkovalnik 0.1.1. SunBird sem prej odstranil.

Uporabljam IMAP in vsebina sporočila se je kar izgubila. Na zanimiv
način. Osnovni del je ostal, MIME attachment je sicer tudi ostal, vendar
bil neznansko skrajšan. Kdaj točno se je zgodilo ne vem, ker nisem
opazoval. Me je pa po FWD stranka opozorila, da od mene ni dobila
priponke (k sreči obstaja PINE na strežniku, kjer isto sporočilo ni bilo
poškodovano).

> Sicer pa predlagam, da vroče tipke skozi različice ostajajo enake.
>>
> Najboljše so kar nastavljive. Uredi si sam svoj sl.jar. Z malo
> eksperimenta, pa bo.

Glede na to, da imam preko 100 strank, ki uporabljajo TB (ravno zato,
ker sem ga jim jaz skoraj vsilil namesto uOE), me sedaj malo skrbi, da
bi morale - ob namestitvi nadgradnje - nameščati še dodaten sl.jar,
potem pa spet paziti ob vsaki nadgradnji. Pripravljen sem preurediti
sl.jar (s tem, da pričakujem kak hint, s katerim programom in formatom
ga odpreti, da ne poklobram), da bodo ostale tipke iz prejšnje različice
enake, vendar pa bi potem bil vesel, če bi to bila za naprej standardna
namestitev. Je to mogoče?

Dolgo časa sem že v tem poslu in vem, kako je lahko moteče (še zame, kaj
šele za manj vešče uporabnike), če se vroča tipka, na katero so se po
petih letih ravno uspeli navaditi, spremeni. Še bolj moteče pa je, če
ena vroča tipka pomeni dve akciji in se druge sploh ne da sprožiti (kot
sem že dal primer za Ctrl+O).

Primož