[Lugos-mozilla] prevodi v 3.5

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Thu Jun 25 23:26:26 CEST 2009

Očitno sem postal že odporen na napake.... Že nekaj časa uporabljam FF
3.5RC1, pa nisem opazil še ničesar. Očitno sem bil zadovoljen sploh že s
tem, da prevod je. In mene imenik in "človeško" izražanje ne moti - gre
očitno za dosleden prevod izvirnika. Lepo prevajajte. Dopuščam pa
možnost, da je nekdo v želji po zelo hitrem prevodu zadevo strojno
prevedel in nič preveril.

Pozdrav, Jože