[Lugos-mozilla] prevodi v 3.5

Martin Srebotnjak miles at filmsi.net
Thu Jun 25 19:06:23 CEST 2009

Živijo, še nekaj napak:

če odpremo "Podatki o strani", so tam napačne tipke za bližnjice na zavihku
"Varnost":
"Preglej certifikat" - V (Gre res certifikat? A ni potrdilo oz. digitalno
potrdilo? Tako smo prevajali drugod.)
"Preglej shranjena gesla" - W

Vidim tudi, da so piškotki nekje postali piškoti (zavihek "Dovoljenja" v
istem pogovornem oknu). V istem podoknu: "Objavi lokacijo" ? (najbrž bi
moralo biti "Objavi položaj" ali "Objavi mesto")

V podoknu "Večpredstavnost" spet "Lokacija".

V oknu "Možnosti" pa je nepravilna tipka za bližnjica za gumb "Pomoč" - "S",
na vseh zavihkih.

Lp, m.