[Lugos-mozilla] Re: Slovenian search engine's, help please

"Žiga '[BISI]' Sancin" bisi at pikslar.com
Tue May 15 03:09:34 CEST 2007

se opravicujem za slabo obliko v prejsnjem mailu... ;)

Matjaz Horvat wrote:
> Ne gre za decentralizacijo, ker bi potem imeli samo to stran, na
> Lugosovih pa bi kvečjemu predstavili projekt.
>
> Kar se tiče search suggesta, mislim da je v slovenščini težko
> izvedljiv, ker se večina besed pregiba, zato imajo lahko veliko
> različnih končnic in jih je zato težko predlagati.
>
> Rebrandana zacetna stran je dobra ideja.

Z decentraliziranostjo mislim na to, ko se ponuja alternativna lokacija
za promoviranje firefoxa in presnemavanje razsiritev. Edini pravi naslov
za pridobivanje razsiritev je addons.mozilla.org, za promoviranje pa
mozilla.com; sploh pa je ustvarjanje dodatnih strani za promocijo in
razsiritve neproduktivno pocetje, ce ze obstaja platforma, ki jo je
potrebno zgolj prevesti. Previdno.

Kar se tice search suggesta... Kaj pa vem, a ima kdo par primerov, da se
lahko pretestira trenutno stanje? V najslabsem primeru (ce ne bo hroscek
odpravljen ali ne bo odpravljen v doglednem casu) se lahko Googlu
predlaga izboljsave za uporabnike lokaliziranih verzij.

> Iščemo najboljšo rešitev za povprečnega uporabnika, mi smo verjetno
> večinoma malo bolj naprednih od njih.
>
> Kar se pa tiče "portalovstva" pa mislim da Najdi.si kvečjemu "kopira"
> Google (zemljevid, novice), medtem ko je vsebina prve strani
> irelevantna, saj je point vgrajenega iskalnika ravno ta, da jo
> zaobide.

Ja, problem povprecnega uporabnika je povprecnost. :) Google ima vecji
mesecni doseg, Najdi.si je nekoliko prirejen slovenskemu uporabniku.
Presoja je se tezja, saj sta oba prisla na prvo mesto brez monopola (no,
Najdi.si ima na nek nacin v tem trenutku monopol, ampak to ni tema te
razprave).

Irelevantni so zgolj zapisi v oklepajih. ;) Ce se bo odlocalo o tem
hroscku, se bo najbrz odlocalo o celotni iskalniski integraciji, saj
potem nima vec smisla, da se vedno obstaja Googlova zacetna stran in da
se vpis v lokacijsko vrstico preusmeri na privzeti iskalnik v
nastavitvah. Zato tudi zamislica o rebrandani zacetni strani. Vse ali nic.