[Lugos-mozilla] Re: Slovenian search engine's, help please

Matjaz Horvat matjaz.horvat at gmail.com
Tue May 15 01:01:42 CEST 2007

On 5/14/07, "Žiga '[BISI]' Sancin" <bisi na pikslar.com> wrote:
> Vidim, da se je dogajanje v bugzilli zaustavilo. Cas za ponovno
> diskusijo. :) Ce se res namerava narediti tako korenito spremembo iz
> marketinskega zornega kota za Firefox 3, potem bo treba to udejaniti
> pred julijem. Ze res, da je string freeze napovedan sele za september,
> ampak takrat bo pekel.

Se strinjam.

> [...]
> Veliko bolje bi bilo, ce bi Najdi.si sponzoriral prevajanje produktnih
> strani na mozilla.com (vkljucujoc amo) in pa nekaterih najpopularnejsih
> razsiritev, ce le-te se nimajo slovenskega prevoda. Pred taksnim
> podvigom bi lahko zagotovili implementacijo search suggesta za uporabo v
> Firefoxu, da pridejo do feature-parity-ja z Googlom. Rebrandana zacetna
> stran ali podstran najdi.si za uporabnike Firefoxa bi predstavljala se
> dodaten plus (v stilu privzete Googlove spletne strani) - to lahko potem
> tako ali tako uporabijo se za druge partnerske posle.

Ne gre za decentralizacijo, ker bi potem imeli samo to stran, na
Lugosovih pa bi kvečjemu predstavili projekt.

Kar se tiče search suggesta, mislim da je v slovenščini težko
izvedljiv, ker se večina besed pregiba, zato imajo lahko veliko
različnih končnic in jih je zato težko predlagati.

Rebrandana zacetna stran je dobra ideja.

> [...]
> povprecnega uporabnika slovenskega firefoxa, ob tem pa se je treba
> zavedati nekaterih posledic. Ne vem sicer, ce obstaja kaksna natancnejsa
> analiza iskalnikov v Sloveniji, sodec po ris.org za leto 2006 ima
> najvecji mesecni doseg v Sloveniji Google (718.000), sledita pa mu
> Najdi.si (648.000) in 24ur.com (464.000). Poleg tega se Najdi.si razvija
> v bolj portalovskem duhu kot pa Google in ponuja na uvodni strani
> stevilne neuporabne podatke ter vkljucuje tudi flash pasice (kar pa
> omenja ze Aleks v bugzilli). Huh, ste res prepricani o tej zamenjavi?

Iščemo najboljšo rešitev za povprečnega uporabnika, mi smo verjetno
večinoma malo bolj naprednih od njih.

Kar se pa tiče "portalovstva" pa mislim da Najdi.si kvečjemu "kopira"
Google (zemljevid, novice), medtem ko je vsebina prve strani
irelevantna, saj je point vgrajenega iskalnika ravno ta, da jo
zaobide.

> lp
> bisi

LP,