[Lugos-mozilla] Re: Slovenian search engine's, help please

"Žiga '[BISI]' Sancin" bisi at pikslar.com
Mon May 14 17:33:36 CEST 2007

Matjaz Horvat wrote:
> Na sestanku so me seznanili s svojo orodno vrstico za Firefox, obenem
> pa so izrazili pripravljenost na sodelovanje. Če bi nam uspelo
> razvijalce Firefoxa prepričati, da bi bil Najdi.si privzet iskalnik v
> slovenskem Firefoxu, so nam obljubili naslednje možnosti propagande.
Vidim, da se je dogajanje v bugzilli zaustavilo. Cas za ponovno
diskusijo. :) Ce se res namerava narediti tako korenito spremembo iz
marketinskega zornega kota za Firefox 3, potem bo treba to udejaniti
pred julijem. Ze res, da je string freeze napovedan sele za september,
ampak takrat bo pekel.
> Izdelali bi nam spletno stran, ki bi promovirala slovenski Firefox
> (take trenutno žal nimamo, imamo dve strani, a nobena ni marketinško
> naravnana), na njej bi lahko imeli tudi slovenske oz. za slovenske
> uporabnike zanimive razširitve, poleg tega pa bi bili deležni tudi
> pasic na Najdi.si in morda še česa.
Decentralizacija promocije in razsiritev je nespametno pocetje (...).
Veliko bolje bi bilo, ce bi Najdi.si sponzoriral prevajanje produktnih
strani na mozilla.com (vkljucujoc amo) in pa nekaterih najpopularnejsih
razsiritev, ce le-te se nimajo slovenskega prevoda. Pred taksnim
podvigom bi lahko zagotovili implementacijo search suggesta za uporabo v
Firefoxu, da pridejo do feature-parity-ja z Googlom. Rebrandana zacetna
stran ali podstran najdi.si za uporabnike Firefoxa bi predstavljala se
dodaten plus (v stilu privzete Googlove spletne strani) - to lahko potem
tako ali tako uporabijo se za druge partnerske posle.
> Ker sem prepričan, da je Najdi.si za povprečnega slovenca boljša
> izbira kot Google (razlogi so podrobno predstavljeni v linkanem bugu),
> sem stopil v kontakt z razvijalci Firefoxa in po več tednih in mesecih
> diskusije še vedno nismo prišli do konca.
Sam sicer uporabljam Google, Najdi.si pa mogoce enkrat mesecno ali se to
ne. Ce je najdi.si res boljsa izbira (predvsem zaradi boljsih predlogov
in domnevno boljsih rezultatov iskanja, ce prav razumem), potem se
seveda splaca razmisliti o morebitni zamenjavi privzetega iskalnika za
povprecnega uporabnika slovenskega firefoxa, ob tem pa se je treba
zavedati nekaterih posledic. Ne vem sicer, ce obstaja kaksna natancnejsa
analiza iskalnikov v Sloveniji, sodec po ris.org za leto 2006 ima
najvecji mesecni doseg v Sloveniji Google (718.000), sledita pa mu
Najdi.si (648.000) in 24ur.com (464.000). Poleg tega se Najdi.si razvija
v bolj portalovskem duhu kot pa Google in ponuja na uvodni strani
stevilne neuporabne podatke ter vkljucuje tudi flash pasice (kar pa
omenja ze Aleks v bugzilli). Huh, ste res prepricani o tej zamenjavi?

lp
bisi