[Lugos-mozilla] Napake v slovenskem branch nightlyju za Thunderbirdu 2 (win32)...

"Žiga '[BISI]' Sancin" bisi at pikslar.com
Fri Mar 9 23:44:30 CET 2007

Pozdrav,
slucajno sem testiral nek hrosc v lokaliziranih izdajah Thunderbirda in
naletel na dve napakici v zadnjem slovenskem branch nighltyju za
Thunderbirdu 2 za Windows.

Slika 1: http://www.pikslar.com/temp/Bisi/tb2_e1.png (51kb).
V namestitvenem carovniku se v zadnjem oknu ne prikaze string
Thunderbird (sem gledal v lxrju, pa ni videti nic narobe na prvi pogled).

Slika 2: http://www.pikslar.com/temp/Bisi/tb2_e2.png (13kb)
Label za checkbox pri zadnjem oknu odmestivenega carovnika je limitiran
na stevilo znakov in ne dovoljuje vecvrsticnega opisa. Prevod bi lahko
skrajsali v recimo: "Povejte nam vaše mnenje o Thunderbirdu"

V primeru, da se odlocite za popravke... Trenutno je sicer ze v veljavi
l10n-freeze, vendar drevo se ni bilo tagano, tako da se lahko pogojno
(!) popravki spravijo v drevo se do Thunderbirda 2 (ce ne, pa najbrz v
naslednjem point releasu). No, saj verjetno Aleks (ali kdor pac prevaja)
pozna pravila -> pri bugu ccjaj Scotta (mscott at mozilla.org) in Axla
(l10n at mozilla.com). Scott mi je povedal, da bi se morda lahko naredila
izjema, ce se posljejo patchi zelo hitro.
Ce rabite pomoc pri patchanju/testiranju, me lahko ccjate v bugzilli
(bisi at pikslar.com).

lp
bisi

p.s. za vsak slucaj se dodajam Aleksov mail pod cc...