[Lugos-mozilla] Calendar

Pero K peter.kavcic at gmail.com
Tue Jan 30 16:06:07 CET 2007

Pozdravljeni!
Ima kdo morda slovenski Calendar za Firefox v *.xpi obliki, ki deluje
s Firefox 1.5.0.7?
Reinstaliral sem WinXp-je s Firefoxom vred, zdaj pa ne morem
instalirati koledarja v slovenščini kot razširitve. Shranjeno imam
datoteko:
calendar_windows_20050111.xpi
, ki je zadnja slovenska verzija, ki jo imam, vendar ne deluje s
Firefox 1.5.0.7. Na internetu je ne najdem, ker se je razvoj
preusmeril v nekaj druga, samostojna različica Sunbirda pa je žal
zaradi počasnega delovanja neuporabna. Upam, da mi lahko kdo pomaga,
saj sem se na Firefoxov Calendar krepko navadil.
lp
Pero