[Lugos-mozilla] spell-sl.xpi

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Sat Jan 27 10:28:00 CET 2007

Še ena zamera: če nameščaš brez root privilegija na nekaterih linuxih ne
bo prijel. Odpreš tb kot su, lahko zaradi mene poženeš tudi iz
terminala, če X-i že tečejo, samo nekaj nadležnih sporočil bo morda
letelo naokoli... . Sliši se kot okoli r.. v varžet, ampak tak sistem
dela deluje, če nočeš nazaj v textmode. In za konec, nimam ga
nameščenega, ker sem prelen, da bi ga namestil za vsako nadgradnjo
Fedore, kjer sta zame zakon yum in rpm. Če se bo kdo usmilil in naredil
soliden .RPM (ali morda povedal, kako tega vraga spravim v rpm), potem
pa ja.

Lp, Jože

Matjaz Horvat pravi: