[Lugos-mozilla] Calendar

Martin Srebotnjak miles at filmsi.net
Tue Jan 30 17:33:50 CET 2007

Lightning 0.3 ima slovenski jezik v sebi, če slučajno ne bo delal v
slovenščini, je potrebno Thunderbird pognati iz ukazne vrstice oz.
povezavo z namizja z ustreznim dodatnim parametrom, mislim, da je to:
-UIlocale sl-SI

http://www.mozilla.org/projects/calendar/lightning/download.html

Lp, m.

Pero K pravi: