RE: [Lugos-mozilla] Slovenski Nvu - težave s kodiranjem sičnikov in šumnikov

Janez Komelj jkomelj at siol.net
Tue Sep 12 18:04:37 CEST 2006

Problem sem že zaobšel. Ko sem počistil, kar je po deinstalaciji Nvu-ja
ostalo na "documents in settings" (seveda sem prej iskal tudi tam, a ne vem,
kako sem spregledal) in končno ponovno uspel instalirati angleško verzijo,
sem najprej zamenjal kodo na windows-1250, šele nato pa program poslovenil.
Sedaj me ne moti več, če nastavitve ne morem več spreminjati. Tistih
&scaron-ov pa se bom znebil kar s kratkim programčkom, ki ga bom poganjal
pred prehodom z editorja na editor, če bo treba.

Hvala za pomoč.

Lep pozdrav, Janez