[Lugos-mozilla] Firefox- težave

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Wed Mar 22 14:14:21 CET 2006

Poskusite ga najprej zagnati v varnem načinu.
<http://kb.mozillazine.org/Safe_Mode_(Firefox)>
Če ni nobenega napredka, potem je napaka v FF, javanskem stroju ali na
strani sami. Trenutno zadnja java je sunova 1.5.0_06.
Posodobite torej javo  (zaznamek)
------
Test Java Virtual Machine - 1.4.2_xx, 1.5.0, 1.3.0_xx, 1.3.1_xx,
1.4.0_xx, 1.4.1_xx<http://java.com/en/download/help/testvm.xml>
See if the Java Virtual Machine (JVM) is working properly on your
computer. This Java technology-powered applet displays information about
your operating system, the JVM, and the Java Runtime Environment (JRE).
-------
vse mogoče playerje s kodeki in ponovite vajo.. Morda bo potrebno tudi
odstraniti kakšno razširitev ali kaj onemogočiti.

 Kot opozorilo: ne velja uporabljati verzij FF/TB/MZ. ki jih dobite na
spletnem strežniku v imenikih latest-trunk* ali trunk*.

Borut Plavšak wrote:

> Spoštovani,
>
> Že nekaj časa na svoje veliko zadovoljstvo, uporabljam brskalnik
> FIREFOX, še zlasti za branje časopisov na RSS.
>
> Te dni pa se mi je pojavila napaka:
>
> Ko startam Firefox, se mi pojavi spletna stran NetscapeDispachWind.
>
> Na firefox pridem s pomočjo Upravitelja opravil, ko na Začetna stran
> Mozilla Firefox  kliknem na Preklopi.
>
> Stran se odpre in deluje, vendarle je spodnja orodna vrstica
> (Start---) ohromljena saj se posamezne ikone ne odzivajo.
>
> Poskusil sem vse mogoče: med drugim sem izbrisal Firefox in ponovno
> [...]

Lep pozdrav!
Have a nice day!

Jože Klepec,
Golnik 147