[Lugos-mozilla] Firefox- težave

Borut Plavšak borut.plavsak at siol.net
Mon Mar 13 08:50:41 CET 2006

Spoštovani,

Že nekaj časa na svoje veliko zadovoljstvo, uporabljam brskalnik FIREFOX, še
zlasti za branje časopisov na RSS.

Te dni pa se mi je pojavila napaka:

Ko startam Firefox, se mi pojavi spletna stran NetscapeDispachWind.

Na firefox pridem s pomočjo Upravitelja opravil, ko na Začetna stran Mozilla
Firefox  kliknem na Preklopi.

Stran se odpre in deluje, vendarle je spodnja orodna vrstica (Start---)
ohromljena saj se posamezne ikone ne odzivajo.

Poskusil sem vse mogoče: med drugim sem izbrisal Firefox in ponovno naložil
najnovejšo izdajo, vendarle brez uspeha.

Prosim za pomoč!

BORUT PLAVŠAK

Ulica bratov Učakar 130
1000 LJUBLJANA