[Lugos-mozilla] TB 1.5 in LDAP

Andrej.Hocevar at LPP.SI Andrej.Hocevar at LPP.SI
Wed Mar 22 10:49:57 CET 2006

Imam težave z TB1.5 slovensko verzijo (20051201).
Žele bi namreč povezati adresar na skupni LDAP server, ki teče na ORACLU
(OID).
Pregledal sem navodila za tako povezavo in nastavil parametre. V primeru, da
v adresarju iščem (ctrl-shift-f) po elektronski pošti, dobim ustrezne
naslovnike. Če iščem po imenih ne najde nobenega naslovnika.

Pri kreiranju novega sporočila mi ne ponudi seznama ustreznih naslovnikov. V
primeru, da si napolnim lokalni adresar mi to normalno ponudi.

Ali kdo ve v čem je težava oz. ali so kakšne nastavitve na katere bi moral
biti pozoren in jih pravilno nastaviti.

Testiral sem tudi na OpenLdap in je situacija enaka.

Hvala!

LP Andej
To sporočilo je preveril F-Secure Anti-Virus za Microsoft Exchange v LPP
d.o.o..
Za več informacij se lahko obrnete na http://www.kabi.si/si21/fsav ali na
http://www.F-Secure.com/