[Lugos-mozilla] TB 1.5 in LDAP

Andrej.Hocevar at LPP.SI Andrej.Hocevar at LPP.SI
Wed Mar 22 12:18:57 CET 2006

Žal ne!
Ali je tu vpisan attribut podatka, ki se nahaja v LDAP-u, po katerem naj
išče?

Ponovno sem namestil celotni TB1.5 slo in pričel z nastavitvami.
Vpisani popravek sem naredil v user.js, tako, da mi default nastavitve
ostanejo v prefs.js.

Ker zadeva ni delala sem ponovno vrstico komentiral.
Opazil pa sem zanimivo zadevo. Pri iskanju v adresarju ctrl-shift-f je
situacija enaka. Pri kreiranju sporočila se je zadeva spremenila v toliko,
da v levem delu, kjer imam odprt adresar, najde naslovnike, če vpišem delno
ime oz. naslov. Izpiše mi, predvidevam attribut cn, ki je pri nas PCxx in
ime.priimek.
Ali lahko in kako spremeniti, da bi izpisal displayname?

Lep Pozdrav
Vodja informatike
Andrej Hočevar, univ.dipl.inž.
Javno podjetje Ljubljanski potniški promet
Celovška cesta 160, 1000 Ljubljana
Tel.: +386 1 58 22 460, Fax: +386 1 58 22 550