[Lugos-mozilla] TB in FF

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Wed Mar 22 13:51:01 CET 2006

Pozdrav!

Iz firbca sem si slovensko varianto TB3.0a1 snel pred parimi dnevi, ko
sem si rekonstruiral sistem - češ poglejmo do kod je prišlo tole.
Zadevica se uspešno namesti, zafunkcionira pa ne - ne prikaže se menu,
sicer deloma deluje in uspeh je že, da ne sesuje sistema. Poginil je
zgledno po SIGUSR2, ko ni razumel zapiranja okna.
Posledic ne pusti nobenih, sem samo zbrisal /usr/local/thunderbird in
nastavitve na /home/user./thunderbird, potem pa namestil TB 1.5.0.2
en-US in skopiral kopijo ./thunderbird od drugod z vsemi maili, pa je.

Podobno sem si namestil FF, in glej čudo, celo vsi digitalni podpisi so
se mi pojavili nazaj brez pardona. A ni to ene vrste security issue? Ta
shramba bi lahko bila vsaj malo kriptirana. Pričakoval bi vsaj
odklepanje teh podatkov ob prvi uporabi z drugim buildid.

--
Lep pozdrav!
Have a nice day!

Jože Klepec,