[Lugos-mozilla] TB 1.5 in LDAP

"Žiga '[BISI]' Sancin" bisi at pikslar.com
Wed Mar 22 11:07:51 CET 2006

Thunderbird 1.5 ima malenkost spremenjeno LDAP shemo napram recimo
Thunderbirdu 1.0.x... Napaka je bila ze sporocena, tako da bo naslednja
varnostna/stabilnostna izdaja (Thunderbird 1.5.0.2 - verzije 1.5.0.1 ne
bo... izid: april) vsebovala popravek. Ker pa je popravek zgolj na ravni
nastavitve, se lahko sam sprehodis v about:config (preko diska ali tools
 > options > advanced > general > config editor)... Filtriraj nastavitve
za ldap_2.servers.default.attrmap.DisplayName in spremeni vrednost iz
displayName,cn,commonname v cn,commonname ... Po tem popravku bos moral
najbrz ponovno zagnat Thunderbird. Deluje?