[Lugos-mozilla] Vprašanje

Eva Tusar etusar at gmail.com
Sun Feb 19 22:11:16 CET 2006

Zdravo!

Po inštalaciji "nove" različice Mozilla Firefox (1.5.0.1.) imam sedaj
tezave.
Prej sem imela na voljo Search Bar; seveda ga imam sedaj tudi, vendar
nikakor ne morem dodajati iskalnikov, oz. ta search bar ne deluje (ima samo
ikono "raziskovalca"). Kliknila sem ze ne "dodaj iskalnike", premestilo me
je na https://addons.mozilla.org/search-engines.php, kjer pa kljub kliku na
izbrani iskalnik ta funkcija ni delovala.

Torej zanima me, kako se to lahko popravi, da bi ti iskalniki delovali
(sedaj ni nobenega iskalnika, prej pa so bili Google, najdi.si, GOV itd....)

Lp,
Eva