[Lugos-mozilla] Vprašanje

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Mon Feb 20 12:57:50 CET 2006

Eva Tusar pravi:
> Zdravo!
>
> Po inštalaciji "nove" različice Mozilla Firefox (1.5.0.1.) imam sedaj
> tezave.
> Prej sem imela na voljo Search Bar; seveda ga imam sedaj tudi, vendar
> nikakor ne morem dodajati iskalnikov, oz. ta search bar ne deluje (ima
> samo ikono "raziskovalca"). Kliknila sem ze ne "dodaj iskalnike",
> premestilo me je na https://addons.mozilla.org/search-engines.php,
> kjer pa kljub kliku na izbrani iskalnik ta funkcija ni delovala.
>
> Torej zanima me, kako se to lahko popravi, da bi ti iskalniki delovali
> [...]
Search Bar (SB) je dodatek oziroma razširitev za FF in kot tak ni del
FF.  Če misliš, da je to napaka in pogrešaš kilometre nepotrebne pošte,
se prijavi na bugzillo.
1.Na mozdev najprej preveri, če razširitev sploh deluje pod FF1.5.0.1.
Morda je razvoj opuščen, zastal, obstaja kaj bolj stabilnega ali se
ravno pripravlja testna različica.
2. Če to deluje, SB poskusi s ponovno namestitvijo iste različice ali
poskusi z namestitvijo novejše.
3. Potem si posodobi iskalnike.

Podobne probleme je imelo še več razširitev za FF, npr. Tab Mix Plus,
kjer so jih že odpravili. Nekatere razširitve, kot npr. Customize Google
zahtevajo dvakratno namestitev iste različice. Preveri pač nastavitve
tudi drugih razširitev, glede javascripta, blokiranja spletnih strani,
še posebej oglase  in druge sporne vsebine. Morda ti bo pomagalo tudi
nameščanje kake razširitve za razvijalce - mislim na Nightly Tester
Tools. Priročen je tudi za povsem povprečne uporabnike, saj zelo olajša
prehod na novo različico FF.

--
Lep pozdrav!
Have a nice day!