[Lugos-mozilla] Re: [LUGOS] slo speller za thunderbird

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Wed Feb 8 14:43:34 CET 2006

Andrej Krevl pravi:

> Kliknes na malo navzdol obrnjeno puscico poleg velike ikone na kateri
> pise Spell in izberes ustrezni jezik. Vsaj pri meni deluje tako, je pa
> res da na Polkencih (tm).
>
> Lp,
>  andrej.
Saj ne samo na polkencih, tudi v Linuxu deluje. Iz menija ali pa
kontekstno, ko preverjaš črkovanje. V situaciji, ko pač naleti na
napačno besedo, npr.  frei,  free, ... preklopiš na de, en, ... ali pa
klikneš <Spreglej>.  Vsaj meni se zdi, da deluje tako.

--
Lep pozdrav!
Have a nice day!

Jože Klepec,