[Lugos-mozilla] Google search je slovenski, ne glede na izbran jezik

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Mon Aug 7 01:35:14 CEST 2006

Ali ste noobi ali snobi, vmesne poti nimate ;)  - kod je binaren.

Ne gre samo za izbran jezik, gre zato da se je koda iskalnika toliko
zamenjala, da preverja IP od koder se poziva ne da bi to kot uporabnik
to sploh želel. To marsikomu ni povšeči, saj je posredi en navaden ping
z glavnega strežnika. Morda želijo tako podreti vse tiste strežnike, ki
bi radi sesuli Google, kdo ve - o tem spodaj. V glavnem, meni je tega
dovolj in sem preklopil na meta iskalnik.

Kake pol leta začetnega obdobja (1998) kar sem prišel do spodobne mašine
sem uporabljal iskalnik AltaVista, ki nato ni deloval nekaj časa in je
potem bil prva opcija Google - ne ker bi bil boljši - bil je pri roki,
čakajoč na napake tekmecev.  Najdi.si in ostale (tudi meta) iskalnike
sem uporabljal lani, ko sem nabiral podatke za diplomo, sicer pa sem
zasebno uporabljal Google - kar se je zdaj delno spremenilo -
metaiskalnik namreč podatke poišče tam kjer so: google, yahoo,
nekiskalnik.com. Reklame pa ne bom delal in naj si izbere vsak sam po
lastni pameti.

V glavnem: če hočeš vedeti kdo je online na tvojem strežniku, ga lepo
pingaš. Potem spraviš IP (kot verjetno dela Google) in če se sesuje tvoj
strežnik, ga toliko lažje tožiš za odškodnino. Špekulacija? Ne, Veliki
brat. In če te ni takoj zablokiral, lahko napad celo preprečiš s
protinapadom na enak način.

xerces8 pravi: