[Lugos-mozilla] Google search je slovenski, ne glede na izbran jezik

xerces8 xerces8 at butn.net
Sun Aug 6 18:30:12 CEST 2006

Hmm, tu gre za nesporazum.

Rekel sem le, da tako noob-i (slabši poznavalci računalnikov),
kot mojstri so do zdaj lepo prišli do slovenskega googla.
In zato ni nobene potrebe, da zdaj po novem ugibajo in
istočasno ignorirajo nastavitve uporabnikov.

Še enkrat, nisem nikoli rekel, da je en jezik boljši od drugega.
Naj se google lepo prikaže v jeziku, ki si ga želi uporabnik.