[Lugos-mozilla] Google search je slovenski, ne glede na izbran jezik

Odyn odyn at email.si
Sun Aug 6 18:25:35 CEST 2006

No... tole ti je pa malo nizek udarec. Zakaj bi že bil noob, če ima
nekdo rad svoj jezik? In zakaj bi se potem sploh trudili s prevajanjem
linuxa, firefoxa, thunderbirda, ... Mislim, da je to zelo slaba zahvala
tistim, ki se trudijo in vlagajo svoj čas za to. Saj lahko vsi govorimo
amerikanščino, pa bo. Sam uporabljam poslovenjene programe kjer se le
da, pa mislim, da nisem ravno noob.
Na kaj pomislite, ko slišite "midva sva šla..."? Jaz pomislim na dekle
in fanta, ki se sprehajata po gozdu.
"we went" ??? Precej siromašno.
Se opravičujem za offtopic, ampak tole je pa res malo preveč.
Mimogrede... rešitev, ki sem jo ponudil v zadnjem pismu sem preizkusil
pri sebi, in je delalo... ampak mogoče, da imam samo takšne nastavitve
na googlu.
lp
Andrej

xerces8 pravi: