[Lugos-mozilla] flexible space

Matjaz Horvat matjaz at owca.info
Tue May 31 18:39:38 CEST 2005

On tor, 2005-05-31 at 18:09 +0200, Aleš Curk wrote:
> Že nakaj časa spremljam to listo in čakam na SLO Thunderbird :)

Nisi edini :D

> Ker vidim, da se zadeve celo nekaj premikajo (ravno danes sem v
> zadnjem Monitorju prebral novičko, da je razvoj mozille baje ogrožen
> zaradi pomanjkanja moči) sem pripravljen tudi sam priskočiti na pomoč
> a rabim nekoga, da me uvede. Sicer sem domač v raznih programskih
> okoljih.

To o ogrozenem razvoju je bullshit, ki ga je pac nekdo sprozil in ne
smemo zameriti, da se o njem toliko govori (zadnjih nekaj tednov oz.
mesecev), ker pac se vsega ne da preveriti.

> Ne vem al je kdo odgovoren al se le ljubiteljso resno ukvarja z
> porevodom, če se naj me kontaktira.

Vse delo je ljubiteljsko, a nas je pri prevajanju vse skupaj bilo
vpletenih ze kar precej.

Bi se morda pridruzil prevajanju pomoci ta FF?

Ali prevajanju Thunderbirda?

LP,
Matjaz

www.getfirefox.org