[Lugos-mozilla] dokumenti

Igor Kresnik kresnik.igor at gmail.com
Wed Jun 22 08:55:10 CEST 2005

Pozdravljena Sandra

> Kako bi se dalo to popraviti, operacijski sistem je  Windows xp.

Vejetno vam je negdo ali nekaj v mapo Zagon ustvaril  dve povezavi ki
kažeta na bljižnico Moji dokumenti.
V primeru da imate v Win XP več profilov potem je vzrok za podvojen vnos
v tem da je ena bljižnica v Mapi zagon
V vašem osebnem profilu druga bližnica pa v mapi Zagon za vse uporabnike.

Kliknite gumb Start/Vsi programi/Zagon
Sedaj zdesnim miškinim gumbom prikličite hitri meni.
najprej izberite odpri
Preverite če je kakšna bližnica ki gaže na mapo Moji dokumenti. če je jo
odstranite.
Zaprite mapo

Ponovno kliknite gumb Start/Vsi programi/Zagon
Sedaj zdesnim miškinim gumbom prikličite hitri meni.
Sedaj izberite odpri mapo All Users
Preverite če je kakšna bližnica ki gaže na mapo Moji dokumenti. če je jo
odstranite.
Zaprite mapo

Ponovno zaženite Windows
Sedaj bi moralo biti vse OK