[Lugos-mozilla] dokumenti

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Tue Jun 21 15:31:53 CEST 2005

Jure Čuhalev wrote:

>Lahko poveš kaj bolj konkretnega?
>
>lp, jure

Izklopite požigalništvo ;)

problem se nanaša na explorer - če si imel omrežje/deljen dostop do
imenikov/tiskalnikov, so se ti naenkrat pojavili diski v sistemu, ki jih
nikjer prej ni bilo - konkretno pri meni je bila to podvojena
(neobstoječa) enota X:.  Ta problem z mapo moji dokumenti je podoben -
ko sem bil še ponosen lastnik windowsov, sem oba trpel - pojavljala sta
se hkrati, zato sumim na to da je isti bug, v katerem explorerju, naj si
razbija glavo MS.

Sandra, mimogrede, poskusi z izbiro imenika moji dokumenti na ikoni My
Computer in prišla boš do rešitve. Četudi tole ni ravno MS Support
marveč je open source support... Kaj je open source pa kje drugje.

Vklopite požigalništvo ;)

Z mozillo vsekakor zadeva nima nobene in nikakršne povezave zato
vsekakor ponovno priporočam linux ali kak drug prosto dostopen
operacijski sistem, kaj čem drugega.

lp, JK