[Lugos-mozilla] Novice prek RSS-ja

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Wed Jun 22 18:22:47 CEST 2005

Pozdravljeni vsi skupaj,

saj to je že mogoče res kar vsi skupaj pravite. Vendar bi mogoče bilo na
začetku najbolje dati na izbiro 3 do 5 RSS najvišje uvrščenih feedov -
za privajanje. Končni uporabnik naj se odloči sam - sicer je efekt tak
kot pri spamiranju in meni zgleda bolj kot kak spysaver z lepotičkami,
ki te počasi usmeri na določene http naslove, ne pa kot RSS feed z
novičkami zaželjene vsebine - uporabnik lahko dobi vtis, da ga želimo z
novicami "programirati" v neko smer. To je bilo mišljeno pri tistem
komentarju, Aleks - da bi jih lahko dali več na razpolago, koliko in
katere kdo uporablja, je stvar posameznika.

Uporabniku zato raje prepustite naj se na koncu odloči sam. Dajte mu
možnost, da vsaj vidi in ima možnost dopolniti spisek najpogostejših in
najnovejših predlogov (recimo top 100) teh živih zaznamkov (kar zaznamki
RSS po slovensko so). Tako bo anketa ostala trajno aktualna .

Ziga Sancin wrote:

>Pozdrav,
>pa smo prisli do podobne zgodbe kot pri zaznamkih... Po mojem mnenju, da
>ne bom koga uzalil, so to kljucna vprasanja prevajalskega projekta Mozille
>in kot taka ne sodijo v javno odlocanje (anketa, mailing lista - razen, ce
>je to ozji krog ljudi in ne javna). S tem sicer ne mislim, da se ne sme
>vkljucevati skupnosti v proces odlocanja, ampak kaj ko ljudje prevec
>vpletajo svoja custva v taksno odlocanje - potem pa dobis spodnje
>komentarje in po vsej verjetnosti se zmanipulirano anketo.

...krajšano, pa brez zamere...

>Se zadnje, o taksnih zadevah se naj odloca v majhni skupini - vidva z
>Matjazem ali morda ozji krog ljudi in se enostavno glasuje (ce je ozji
>krog ljudi mailing lista, potem naj poteka glasovanje preko mailing
>liste)...

...Nedemokratično. Majhna skupina izkušenih uporabnikov ali razvijalcev
(2..3) naj le _ureja_ nove predloge. ...

>lp
>[BISI]

lp, JK