[Lugos-mozilla] Novice prek RSS-ja

Ziga Sancin bisi at pikslar.com
Wed Jun 22 15:41:11 CEST 2005

Pozdrav,
pa smo prisli do podobne zgodbe kot pri zaznamkih... Po mojem mnenju, da
ne bom koga uzalil, so to kljucna vprasanja prevajalskega projekta Mozille
in kot taka ne sodijo v javno odlocanje (anketa, mailing lista - razen, ce
je to ozji krog ljudi in ne javna). S tem sicer ne mislim, da se ne sme
vkljucevati skupnosti v proces odlocanja, ampak kaj ko ljudje prevec
vpletajo svoja custva v taksno odlocanje - potem pa dobis spodnje
komentarje in po vsej verjetnosti se zmanipulirano anketo.

Kot si ze sam omenil, je lahko vkljucevanje vec RSS virov problematicno, s
cimer se povsem strinjam. Problematicno je lahko tudi vkljucevanje ozko
usmerjenih RSS virov. Slo-Tech je lahko zanimiv k vecjemu za 10-20%
uporabnikov slovenskega Firefoxa, kakor tudi kaksna druga stran (ze slisim
ostale, ki bodo vsak posebej predlagali lasten portal in RSS vir...) -
heh, poleg tega gre v tem primeru za uporabnike, ki si lahko sami dodajo
RSS vir brez kakrsnih koli problemov. Alternativna moznost je, da se
odlocis (jp, ne odlocimo) za en glavni RSS vir in ostale napolnis v
dodaten imenik v zaznamkih.

No ja, nismo prisli kaj prida dalec. Moje subjektivno mnenje je, da se
vkljuci en sam RSS vir, in sicer RTV SLO. Huh, argument je lahko pac to,
da bi se naj izbral "drzavni" vir informacij, kakor je v angleskem primeru
pac BBC. Ce te je strah mnozicnih kritik s strani skupnosti, se pac odloci
za BBC Slovene, ki tudi omogoca RSS...

Se zadnje, o taksnih zadevah se naj odloca v majhni skupini - vidva z
Matjazem ali morda ozji krog ljudi in se enostavno glasuje (ce je ozji
krog ljudi mailing lista, potem naj poteka glasovanje preko mailing
liste)...

lp
[BISI]