[Lugos-mozilla] Novice prek RSS-ja

Ziga Sancin bisi at pikslar.com
Wed Jun 22 20:49:07 CEST 2005

pozdrav,
ce bi se v okviru projekta "firefox 1.0" odlocali demokraticno, ga se
danes ne bi imeli - nastajala bi se ena mozilla suite napolnjena z milijon
neuporabnimi stvarmi, ki ne bi bila nikoli dejansko zrela za koncnega
uporabnika... Joze, bomo sli (spet) od zacetka? Zakaj se sploh prevaja
firefox? Zakaj ni mozilla suite nikoli uspela? Komu je namenjen
(slovenski) firefox? ...

Mislim, saj jaz ne uporabljam slovenskega prevoda, tako da bi marsikdo
lahko rekel, kaj sploh blebetam. Zelim si le, da ne bi delali napak, ki so
se dogajale v preteklosti. En RSS vir in to je to, pa da vidimo, ce znate
sprejemati dobre odlocitve. :)

lp
[BISI]