[Lugos-mozilla] Deer Park in FF 1.0.4 kot brata

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Tue Jul 12 12:35:04 CEST 2005

Pozdrav!

Kar si o mikovih postih glede Deer Parka govoril, se je meni tudi
zdelo nothing but bullshitting, še sploh, ko sem pogledal malo
bolj okoli...

Res je, jaz imam Gecko 1.7.8tralalanaprej (kaj so fantje in punce
skuhali za eno mineštro v Deer Parku, še ne vem), tako da bo
rešitev z dvema profiloma hudirjevo priročna. Torej si bom za
testiranja pač naredil nov profil - ain't it simple?

Fino, da sem razčistil vsaj to.

BTW, ima kdo kaj poslovenjenega za Deer Park?