[Lugos-mozilla] Deer Park in FF 1.0.4 kot brata

"Žiga '[BISI]' Sancin" bisi at pikslar.com
Tue Jul 12 09:47:10 CEST 2005

Pozdravcek,
resitev se skriva v dveh profilih. Na linuxih se mi zdi, da lahko
naredis to nekako tako ./firefox1.0 -ProfileManager, potem pa zaganjas
zadevo pac z dodatkom -p "ime_profila". Sicer se je Gecko kar fejst
spremenil zadnje case, tako da ne vem, kateri izmed dev teama je rekel
to (heh, mogoce je spet mike bluzil :)). V trenutnem Deer Parku bo
namrec vidno eno leto izboljsav Gecka (v verziji 1.0.x je namrec gecko
1.7.x). Kar se tice verzije 1.5 in 2.0, pa je vprasanje, kako bo. Govori
se, da bo mogoce Deer Park preimenovan iz Firefox 1.1 v Firefox 1.5, ker
se je naredilo veliko vec, kot je bilo sprva nacrtovano...

lp