[Lugos-mozilla] Deer Park in FF 1.0.4 kot brata

"Žiga '[BISI]' Sancin" bisi at pikslar.com
Tue Jul 12 14:53:00 CEST 2005

Nightly je ze kar nekaj casa na voljo v slovenskem jeziku, s tem da bo
se nekaj sprememb v prevodih, ker se ni bilo "l18n freeze-a", tako da
previdno pri uporabi do takrat. :) Spodaj je direktna povezava, drugace
pa je tudi slovenski thunderbird deloma ze na voljo (manjka se verzija
za linuxe).
ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/nightly/latest-trunk-l10n/firefox-1.0+.sl.linux-i686.tar.gz