[Lugos-mozilla] hm

Martin Srebotnjak miles at filmsi.net
Sun Jan 16 20:58:32 CET 2005

Kot vidim iz razvoja Th so šele zdaj začeli vnašati vse popravke iz
Mozille, pa popravljat hrošče, veliko nove funkcionalnosti ne bo, kot
sem razumel.

Nekoč si mi dal neko geslo za tipkanje novic, ampak sem ga uporabil
enkrat samkrat, pa najbrž izgubil, sploh pa ne vem, kako imate
organizirane strani in to ... Lahko pa poskusim :)

LP,
m.

Aleks Reinhardt pravi: