[Lugos-mozilla] Calendar Error-not Linux question...

Mitja mike at mail386.com
Sun Jan 16 23:17:25 CET 2005

Zdravo!

Nekaj casa se ze mucim, berem man-e, helpe,..., vendar ne najdem to kar
iscem...
Na Mozilla 1.7.5 za WIN sem instaliral Calendar za Mozillo.
... in javi mi naslednje:

 <menuitem
----^
<key id="key_calendar" key="&calendarCmd.commandkey;"
command="Tasks:Calendar" modifiers="accel"/>

Calendar datoteke sem seveda lociral. Nikjer v njih nisem nasel cesa
podobnega. Ne bi pa rad deinstaliral mozille in je ponovno namescal.
Prosim, da mi pomagate se resiti iz zagate ali pa, ce mi kdo svetuje
kako deinstaliram ta package.

Hvala za pomoc!

Lp,
Mitja