[Lugos-mozilla] hm

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Sun Jan 16 20:52:17 CET 2005

Zivijo,

Mislim, da smo se dogovorili, da bomo pocakali na Thunderbird 1.1.

Jaz trenutno resnicno nimam casa - in tako bo najbrz do konca maja. Posebej
se, ce hocem doseci zahtevani rezultat za univerzo. Tako da lahko samo upam,
da ne bo veliko dela s Thunderbirdom 1.1, saj mi najbrz ne bi uspelo.

O razsiritvah na spletni strani pa: a potrebujes nekoga, da tisto stran
uploada, ali imas dostop?