[Lugos-mozilla] [Fwd: firefox.si]

Matjaz Horvat matjaz at owca.info
Mon Apr 18 21:04:07 CEST 2005

On pon, 2005-04-18 at 20:57 +0200, Aleks Reinhardt wrote:
> Zivijo,
>
> Sicer je naso spletno stran danes nekako poneslo dalec v preteklost ... :)

Ze tezim :D

> Vprasanje je, ce je smiselno prenasati arhiv, kajti vse novejse razlicice naj
> bi se nahajale na mozilla.org. Starih pa najbrz nihce ne potrebuje.
> (seveda to drzi le, ce bomo uspeli narediti prevod: ce koga zanima posodobitev
> prevodov od 1.0 na 1.1, naj se javi: jaz imam od 3. do 24. maja maturo,
> takole v povprecju 6 ur na dan, resda z dvema daljsima presledkoma po en
> teden, ampak zares resnicno nimam casa; ce do 24. maja ne bo brancha, ni
> problema, ampak morda je treba kaj ukreniti ze prej - ampak vsaj svojilni
> zaimki so (mislim) ze popravljeni, jupi!).

Lahko podas eno priblizno oceno, koliko novih in spremenjenih stringov
pricakujes?

In pa -- se ti (ali pa komu drugemu) morda sanja, kdaj bo sistem
prevajanja Thunderbirda na spodobnem nivoju?

> Tale nova stran je sicer lepa, ampak precej konfuzna - LUGOS-ovo 'okolje' je
> vse naokrog, tako da se res za nobeno povezavo ne da vedeti, kam vodi.
> Morda bi res lahko naredili neko end-user stran, po moznosti s spletnim
> forumom, denimo na tej novi domeni firefox.si. Po drugi strani pa - kako
> lahko taksna stran koristi uporabniku? A ni brskalnik tako intuitivna stvar,
> da nihce pravzaprav ne potrebuje neke grozno velike pomoci?

Stran je se v zgodnji fazi in se caka na temo (graficno podobo),
vsebinske dodatke in prevod vmesnika v slovenscino.

Kljub temu mislim, da za osnove stvari, katerim je namenjena
(predstavitev projekta in napotitev na prenos), lahko ze v sedanji
obliki (s popravki) solidno sluzi.

www.getfirefox.org